Sunday, March 29, 2009

KONVOKESYEN UUM: I


Bangunan HEP


Perpustakaan


Jam sederet dengan logo UUM


Logo UUM


Logo UUM

Pada pagi 27/3/09 saya pinjam kereta Syed (ex. NIDEM LOG) untuk pergi ke UUM Sintok dari Alor Setar. Ini adalah lawatan yang pertama ke UUM. Saya mula belajar MBA di UUM Kampus KL sejak hujung tahun 2006 dan tamat pada awal tahun 2009. Tarikh akhir untuk mengambil jubah adalah pada 27/3/09. Yuran konvo RM150 saya telah bayar di Bank Islam Shah Alam sehari sebelumnya. Setelah mengambil jubah, saya mengambil peluang melawat UUM seperti bangunan Chanselori, Perpustakaan, bangunan HEP, bangunan COB (College of Business), masjid, kedai cenderamata (di University Mall) dll. Sebelah petangnya pula saya melawat bandar Alor Setar terutamanya Pekan Rabu. Saya bermalam di rumah Syed Abdul Rahman (ex NIDEM LOG). Terima kasih kepada Syed dan isteri di atas 'good hospitality'.

No comments: