Sunday, December 21, 2008

ALPHA LIPID



Hari ini 22/Dis/08, ibu mertua (Maa) saya memperkenal produk Alpha-Lipid kerana saya. Dia membancuh satu gelas untuk saya untuk diminum sebelum breakfast. Bapa mertua (abah) saya dah minum 10 tin. Beliau nampak lebik segar dan bertenaga. Maa berikan kepada saya setengah tin untuk dicuba. Maa beli di Kota Bharu dengar harga RM150. Harga biasa RM180 setin. Untuk website yang meceritakan pasal produk ini, rujuk kepada www.alpha-lipid.com (saya jumpa melalui Tranungkite.net). Saya akan mencuba produk ini sampai habis setengah tin dan memberi feedback dari masa ke semasa. Terima kasih Maa.

Pada 14/Jan/09, saya mebeli setin Alpha-Lipid melalui Lelong.com dengan harga tawaran RM150 + RM8 kos penghantaran. Saya telah menerimanya pada 15/Jan/08. Kat eBay pun dah ada orang jual dengan harga minima RM170 (selepas tawar menawar).

No comments: